Taháme za brzdu

02.12.2018

Naše stále rostoucí tempo a pracovní vytížení dosáhlo vrcholu. V listopadu zkolaboval otec, který musel okamžitě do nemocnice, kde strávil 14 dnů. Diagnóza – celkové vyčerpání organismu. 2.12. odpadl Jan, ale tak závažným způsobem, že léčba může zabrat roky.

Celý prosinec a leden jsme strávili po nemocnicích a nikdo neměl moc pomyšlení na plnění a výrobu. Taháme tedy za záchrannou brzdu a zpomalujeme. Pryč jsou naše plány na představení nových produktů. Naopak, budeme celé to naše portfolio zužovat a už se nebudeme snažit o to, aby byla pořád zásoba a nedocházelo k výpadkům.

Dubied – Žufánek

03.09.2018

Na základě objeveného receptu nejstaršího komerčně vyráběného absintu Dubied Père et Fils jsme připravili přesnou reprodukci. Láhev šla do prodeje v září 2018, vyprodala se za dvě hodiny a během pár dnů se její cena dostala na částky přesahující 20.000 Kč.

Pokud se vám podaří tu láhev hezky uchovat, předávat z generace na generaci, tak za 200 let z ní bude hotový grál a předmět neuvěřitelné touhy. Do toho!

Máme vlastní decovky

24.05.2018

Ve stejnou dobu, jako jsme představili novou grafickou podobu našich etiket, došlo i k představení naší vlastní 100 ml láhve. Ano, máme vlastní decovky! Po pěti letech používání naší velké láhve jsme si mohli dovolit vytvořit i formu na její zmenšenou verzi. A až teď, po 18 letech na trhu, se nám podařilo sjednotit celou produkci do jednoho kompaktního celku. Uff.

Měníme podobu etiket

23.05.2018

Po dlouhých 16 letech měníme grafickou podobu etiket celé naší základní řady. Tedy ovocné destiláty a likéry. Původní styl spočíval v symbolu ovoce, názvu produktu a nápisu Žufánek. Nic víc. Jenže doba pokročila a s tím jednoduchým stylem už moc parády neuděláme, hlavně v zahraničí.

Opouštíme tedy symboly ovoce a přecházíme na úvodní písmena každého z produktů. Zakládáme tím novou alko abecedu, základní slabikář, chcete-li. Pod názvem produktu nově uvádíme i anglický ekvivalent. Ať už kvůli exportům, tak i turistům u nás.

Nová podoba je dravější, viditelnější a srozumitelnější. Žufánek je teď ještě hezčí, než kdy předtím 🙂