Žufánek vs. LIDL

23.10.2021

Aktuality

Ne, opravdu nevidíte špatně. Ano, vždy sem říkal, že naše produkty nejsou v supermarketech. A ano, teď budou. Na chvíli.

Od stočení první naší láhve jsme celou naši prodejní strategii postavili na gastru. Produkty určené pouze pro restaurace, bary, hospody. Nikdy jsme nechtěli prodávat naše láhve v supermarketech. Nikdy jsme nechtěli, aby o jejich nákupu rozhodovalo pouze to, jestli jsou v akci, ve slevě a nebo v nějakém letáku. Tento nastavený způsob se nám dařilo držet celých dvacet let. Změna myšlení přišla, jak správně tušíte, v roce 2020.

Poprvé v historii celý svět poznal, že gastro může být šmahem zavřeno a to klidně na celý rok. Že nastane situace, kdy státy zakáží otevřít restaurace a lidem zakáží do nich chodit. A vy máte najednou produkty, které nemáte jak dostat ke svým zákazníkům. A že ta situace může přijít velice rychle znovu.

Proto nám, prosím, nevyčítejte, že jsme v rozhovorech říkali, že supermarkety nikdy. Michelinské restaurace také nikdy netušily, že budou dělat jídla do plastových krabiček a ty vám vydávat z okýnka. Jde o zcela novou situaci a kdo se nepřizpůsobí, tak skončí.

Letos nás přes našeho obchodního partnera oslovil LIDL s žádostí o limitovanou edici dvou našich pálenek – slivovici a hruškovici.

A my souhlasili.

Proč oni?

LIDLu se podařilo to, co nikomu jinému. Změna z diskontního řetězce proklamující nejnižší ceny na kultovní značku vyprodávající jejich oblečení stejnou rychlostí, jako my naše limitky. Sázka na potraviny, které vítězí v každém testu kvality. Stal se z něj symbol nejkvalitnějšího dostupného nákupu.

Proto v něm od prosince 2021 do vyprodání velmi omezených zásob najdete dva naše nejprodávanější destiláty. Na žádný nebude sleva a žádný nebude v akci.

Jako bonus jsme připravili jen pro tuto příležitost upravenou etiketu na památku.

Děkujeme za celou tu jednadvacetiletou podporu a pochopení, že musíme reagovat na situaci a snažit se ulehčit způsob, jak se k našim lahvím můžete dostat.